A szövegírás minden marketinges számára alapvető készség. Ha jobb konverziós arányt, több ügyfelet és hatékonyabb hirdetéseket szeretnél, akkor nem árt a marketing szövegírást valóban profin űzni. De mi is pontosan a marketing szövegírás? Miért jó? És hogyan írhatsz...
SEO Blog
Minden, amit tudni akartál a keresőoptimalizálásról, de nem merted megkérdezni. Vagy merted, csak még nem kaptál rá jó választ.
Keresőmotorok listája: van élet a Google-ön túl
A Google jelenleg nagyjából 89 milliárd látogatót vonz havonta, a globális keresőplatform a világ egyik legnagyobb online vállalata. Annak ellenére, hogy gyakorlatilag uralja a piacot, hiszen a felhasználók 90,61%-a a Google-t használja, az adatvédelem és a...
Céges blog írása: hogyan csináld igazán profin?
A blogírás a digitális tartalommarketing egyik főszereplője, azonban még mindig nagyon sok a kérdőjel a fejekben, hogy mit is tartalmazzon pontosan az üzleti blog és valóban megéri-e vezetni. Sokan inkább nyűgnek tekintik, úgy vannak vele, hogy úgysem érdekel senkit....
Minden, amit a Google speciális keresésről tudnod kell
Amennyiben már egy ideje foglalkozol SEO-val, akkor a Google speciális parancsai nem jelentenek újdonságot számodra. Ha viszont még kezdő vagy, akkor nem árt, ha megismersz néhány hasznos tudnivalót, amivel pontosabbá teheted kereséseidet. Mi is az a Google speciális...
SEO szövegírás: kompakt útmutató nem csak kezdőknek
Ha fontos számodra, hogy valóban értékes tartalmat készíts látogatóidnak, emellett pedig növelnéd céged forgalmát az organikus elérések által, akkor nem árt, ha a SEO szövegírás mesterévé válsz. Következő útmutatómban megmutatom, miért jó a keresőoptimalizált...
Webshop SEO: így optimalizáld webáruházadat
Ha szeretnél több látogatód vonzani webshopodba, fontos, hogy megfelelően optimalizáld webáruházadat. Ebben az e-kereskedelmi SEO útmutatóban összefoglalom most mindazt, amit tudnod kell a kulcsszókutatásról, a technikai SEO-ról, a tartalommarketingről és a...
SEO-barát URL felépítése: itt a titok!
Az URL-nek kulcsfontosságú szerepe van a keresőoptimalizálásban. A jó URL rövid, felhasználóbarát és kattintásra ösztönöz. A jutalom maga az előkelő helyezés a találati listában. Mit kell tudni az URL-ről? Hogyan épül fel? Milyen fajtái vannak és miként teheted szuper...
Tartalommarketing: hogyan csináld hatékonyan?
Világszerte közel ötmilliárd aktív internet- és több mint négymilliárd közösségi médiafelhasználó van. A hatalmas számokból jól látszik, hogy milyen óriási lehetőség kínálkozik, hogy jó tartalmakkal látogatókat, vásárlókat generáljunk. Írásomban most megmutatom, hogy...
Blog írás kezdőknek: így csináld 2022-ben
A blogolás csodálatos módja annak, hogy nagy közönséget érj el, márkát építs, és megoszd gondolataidat a világ minden tájáról érkező hasonló gondolkodású emberekkel. Az utóbbi években egyre népszerűbbé vált, mivel számos előnnyel jár a kreatív szakemberek,...